بیدار شو به دنیا سلام کن نفسی عمیق بکش هوا مال ماست آرامش مهربانی لبخند امید زندگی مال ماست

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

روش های رهایی از افکار منفی

روش های رهایی از افکار منفی

1 - در اولین قدم اعتماد به نفستان را افزایش دهید

برخی از ما استاد منفی جلوه دادن اتفاقات مثبت هستیم! بخشی از این کار به خاطر کمبود اعتماد به نفسمان است. ما حس می کنیم که شایستگی چیزی را نداریم در نتیجه مثلا وقتی یکی از اطرافیان یا همکاران از ما تعریف می کند سریعا در مقابل تعریفش گارد می گیریم و تصور می کنیم مشغول چاپلوسی است و یا قصد دارد به طور غیرمستقیم برخی از نقایص ما را به رخمان بکشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چگونه دیگران را ببخشیم؟!!

چگونه دیگران را ببخشیم؟!!


باید بدانیم که به جای انتقام می توانیم کاری کنیم که نتیجه مثبت تری دارد و آن گفتن این که شما را می بخشم. بخشیدن به معنای تسلیم شدن نیست بلکه به این منظور است که این هم بگذرد. وقتی فرد آزاردهنده را می بخشید از نظر هیجانی دیگر به او پایبند نشده اید. بخشش شما را از کابوس فرد دیگری خلاص می کند و به شما امکان زندگی پسندیده و آرامی را می دهد.


وقتی آدمی خشمگین می شود ممکن است احساس مسئولیت بیشتری بکند اما بخشش کم کم احساس قدرت بیشتری را القاء می کند. وقتی کسی را می بخشید قدرت صلاح دید شما احیاء می شود.

مهم نیست فرد لایق بخشش باشد، شما سزاوار رهایی هستید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قدرت ذهن خود را بالا ببرید

قدرت ذهن خود را بالا ببرید


همه ما این واقعیت را می دانیم: یادگرفتن یک چیز تازه کار سختی است. اما اگر یک دانش آموز، دانشجو، متخصص یا بیزنس من باشید، لازم است که هر روز چیزهای تازه ای یاد بگیرید. با رشد استفاده از اینترنت، اطلاعات پیرامون ما با سرعت غیرقابل کنترلی رو به افزایش است. باید از خیلی مسائل آگاه شویم، خیلی چیزها یاد بگیریم و در خیلی از موضوعات متخصص شویم و این خیلی سخت است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عادت های خوب افراد خلاق

عادت های خوب افراد خلاق


خلاقیت، توانی است که بعضی ها فکر می کنند بعضی های دیگر آن را از فضا آورند در حالیکه دسته اول به شدت درباره دسته دوم اشتباه می کنند.


خلاقیت و نوآوری بیشتر از هر چیز دیگر نیاز به یک ذهن مرتب و آرام دارد که بتوان با استفاده از آن به توانایی های خود رسید و در مرحله بالاتر آنها را برای خود به صورت عادت درآورد.


این توانایی ها زمانی که به عادت تبدیل شوند از فرد آدمی خلاق می سازند که به دنبال جدیدترین هاست.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
داستان پندآموز! تقلید

داستان پندآموز! تقلید

گاو چرانی برای کلانتر تعریف می کرد که بهترین اسب دنیا را دارد.

” روزی در جاده ی باریک کوهستانی می راندم که از زین، پایین افتادم و پایم شکست.” کلانتر گفت:” نگو که  اسبت پایت را جا انداخت!”

گاو چران گفت:” نه. ولی کمر بندم را با دندان گرفت و به خانه برد و پنج کیلومتر چهار نعل رفت تا دکتر بیاورد.”

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
راز در 31 روز

راز در 31 روز


راز اول

از کارهایی که ناچاری انجام دهی لذت ببـــر.

نق زدن تنها تو را خسته تر می کند و نمی گذارد کار را درست انجام دهی.

اما اگر با موفقیت مانند یک دوست رفتار کنی.

مثل سگ همه جا به دنبالت خواهد بود.



راز دوم

سعی کن کارهایت را از صمیم قلب انجام دهی.

نه به صرف این که ناچاری انجام دهی.

باید به کارت ایمان داشته باشی.

یک جریان آب ضعیف ، تنها نیمی از باغچه را آبیاری می کند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خانم هایی که اعتماد به نفس ندارند بخوانند

خانم هایی که اعتماد به نفس ندارند بخوانند

اعتماد به نفس مسئله ای است که باید از دوران کودکی به آن توجه داشت. بخاطر اینکه بسیاری از مسائل شخصیتی از دوران کودکی شروع به شکل گیری می کند. متاسفانه بسیاری از زنان با مسئله ی کمبود اعتماد به نفس مواجه اند ، در این مطلب به بررسی راهکار هایی برای حل این موضوع می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر کنید، جذب کنید

فکر کنید، جذب کنید

همه ما با نیروی کاملاً یکسانی زندگی میکنیم. با یک قانون: قانون جاذبه.


این قانون میگوید: هرچیزی را که وارد زندگیمان میشود را خودمان جذب کرده ایم.تمام چیزهایی را که در ذهنمان می گذرد را خودمان جذب میکنیم. قانون جاذبه اهمیتی نمیدهد که شما چه چیزی را میخواهید و چه چیزی را نمیخواهید. حتی وقتی به چیزی فکر میکنید یا نگاه میکنید که آن را نمیخواهید و با آن مخالفت میکنید آن را به طرف خودتان جذب میکنید. در آن موقع قانون جاذبه در حال عمل است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
افراد ثروتمند و موفق چگونه فکر می کنند!!؟

افراد ثروتمند و موفق چگونه فکر می کنند!!؟


بزرگ ترین افراد ثروتمند و موفق دنیا، همیشه فکر می کنند که چگونه کاری را همه جانبه انجام دهند، به طوری که هیچ قشر، گروه و یا دسته ای برای مخالفت با آن ها بهانه ای نیابد.


هر میلیاردری در جهان، دارای یک ویژگی است که دیگران از آن غافل هستند. یک میلیاردر خود را همیشه قوی و موفق می داند و همواره ذهنیت مثبتی به مسائل دارد.

مهم تر از داشتن ثروت و یا دستیابی به موقعیت های بالای تحصیلی، این است که چگونه می توانیم مانند یک میلیاردر فکر کنیم و ثروتی را که می خواهیم، در هر زمینه یا حوزه ای به دست آوریم، چه علمی و چه مالی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

داستان پندآموز! آرامش و مهربانی

جاده ارامش

در روستاهای جنوب هندوستان، ضرب المثل ساده ای رایج است:” اگر دو آدم خوب در جاده ی باریکی از کنار هم بگذرند، در آنجا سه راه بوجود خواهد آمد. اما اگر تنها یک نفر از آنها خوب باشد، دو راه و اگر هر دوی آنها بد باشند، فقط یک راه وجود خواهد داشت.” شاید این مطلب احتیاج به قدری توضیح داشته باشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰