مقدمه:

گیاهان از مدت های مدید بعنوان دکوراسیون در فضای خانه و استودیوی کار و مراکز تجاری با ما همراهی کرده اند. و به ما تازگی و طبیعت را هدیه کرده اند. گفته میشود بعضی از گیاهان انرزی مثبت را جذب میکنند و انرژی منفی را دفع میکنند. بنابراین در جذب انرژی مثبت به انسان حس خوبی دست میدهد.ولی این را هم برای خودمون روشن کنیم که به گیاهان باید برسیم و توجه خاصی به آنها داشته باشیم.

برای شما ۱۰ گیاه دارویی انتخاب نمودم که اگر بتوانید دور خودتان در منزلتون حفظشان کنید به شما انرژی مثبت تزریق خواهند کرد و انرژی منفی را دفع خواهند کرد.

 گیاه کاکتوس

گیاهان کاکتوس بسیار زیبا هستند. کلاس دکوراتیو آنها ویژه میباشد . این گیاه توجه خاصی را می طلبد و گفته می شود دارای توانایی به دفع کردن حسادت، مزاحمان ،مردم مخرب ،منافقان و لوازم الکترومغناطیسی که دارای انرژی منفی هستند جذب میکنند.

گیاه نعناع فلفلی:

گیاهی است که از آن در مصارف گوناگون استفاده میشود. و گفته میشود محافظت در برابر حسد از مردم مورد استفاده قرار میگیرد  و آنرا به عنوان گیاه جذب رفاه اقتصادی میشناسند.

گیاه بامبو:

گیاهی است که امروزه در تزئینات خانه و محیط کار مد شده است . این گیاه تزئین پیچیده به سالن و خانه میدهد و باعث جذب انرژی مثبت میگردد. بامبو استعداد رشد در آب را دارد و سنبل خلوص ، شفافیت و زندگی میباشد.داشتن این گیاه در خانه احساس آرامش و راحتی بشما میدهد.

گیاه یاس:

یاس به عنوان گیاه زن و شوهر شناخته شده است.و همچنین بعنوان روابط سودمند در زمینه معنوی مشهور است. این گیاه را در اتاق یا در محیط هایی که در آن شما صرف زمان بیشتری با شریک زندگی خود دارید نگهداری کنید. جذب انرژی مثبت بیشتر برای محکم کردن رابطه عاشقانه یک خانواده میباشد.

گیاه رزماری:

گیاهی است با مزایای زیاد پزشکی که از زمانهای قدیم توسط فرهنگ های مختلف در سطح معنوی مورد استفاده قرار میگرفته است. این گیاه برای جذب عشق صادقانه و راحت و کاربرد پسند شناخته شده است. شاید شما دوست داشته باشید برای جذب وفاداری از کسانی که اطراف شما هستند رزماری را در کیسه های پارجه ای ریخته و در جاهای مختلف خانه توذیع نمایید.

نعناع:

 

گیاهی با خواص دارویی متعدد که ما میتوانیم در هر زمان از آن لذت ببریم. داشتن این گیاه در خانه نه تنها ضمانت سلامتی برای ما میکند بلکه در راستای ارتعاشات مثبت در محیط های گوناگون تشویق میکند. گفته میشود برای مبارزه با انرژی بد و کمک به مبارزه با بی خوابی هم مفید است. و میتواند به بهبود ارتباطات در خانه کمک کند.

آویشن:

گیاهی است که از زمان های قدیم مورد استفاده قرار میگرفته است. و این گیاه برای تمیز کردن فضای کار و کوشش از ارتعاشات منفی مورد استفاده بوده است.این گیاه باعث اعتماد به نفس میگردد و کابوس ها را بر طرف میکند و در خانه نگدارید کهتضمین حفاظت از خود و ساکنان خانه را بعهده دارد.

گل داوودی:

با وجود اینکه در غرب گل داوودی در ارتباط با مرگ است ولی این گل زیبایی خود را دارد و در منزل حس خوبی را به اهالی منزل میدهد. این گیاه ترویج شادی و حالت طنز خوب به آدم میدهد.

این گیاه را در بین خود و کشمکشه ها قرار دهید تا آرامش به زندگی بر گردد.

اوکالیپتوس:

این گیاه قادر به مبارزه و دفع کردن انرژی منفی که از آدمهای حسود و مخرب تولید میشود از بین میبرد.

توصیه میشود در محیط های تجاری و فعالیتهی علمی این گیاه را که جذب رفاه میکند نگهداری کنید. و انسان را با خواب آشتی میدهد.

گیاه آلوورا

گیاهی است که در مقابله بد شانسی و حسادت مورد استفاده قرار میگیرد. این گیاه از قویترین گیاهانی است که قدرت مخالفت با انرژی منفی را دارد.

گفته میشود که توانایی زیادی برای جذب انرژی مثبت دارد. این گیاه را در هر نقطه از خانه بگذارید کسب انرژی میکند.

گفته میشود این گیاه وقتی رشد میکند دارد شانس را برای شما به ارمغان میآورد ولی موقعی که پژمرده میشود در حال دریافت انرژی منفی است و از شما محافظت میکند.


منبع:گیاهان دارویی دکتر دوست